I miss you, come back

inatt drömde jag om farfar och det har jag inte gjort sen han gick bort den 12/12-06! Drömde verkligen att han var i mitt rum och det kändes på nåt vis bra, fast jag blev så chockad, jag minns att jag sa nåt i stil med " jag visste att du inte var död" Det är nog det svåraste jag vart med om, att inse att farfar inte kommer komma tillbaka, hur mycket man än vill. Han var den som alltid höll mitt humör uppe & jag gillade att få vara nära honom. världens snällaste människa! Sa aldrig att jag älskade dig men det gjorde jag. jag älskar dig farfar!

inte nog med det så har jag sovit risigt inatt, det hade nog att göra med min förbannade förkyldning som inte vill ge med sig. utan envisas med att hålla i sig några veckor till, lagom till min födelsedag kanske? som är den 22 juni! Då jag äntligen har en egen vilja, rätten att göra precis vad jag vill. så skönt. Sen den 27 åker jag, mamma, mormor och sara på kryssning. vilket jag ser framemot! blir kalas bra de!

tjoflöjt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0