jag är helt blåst!

Jag förstår verklingen ingenting känns det som.
Sitter med boken framför mig och söker som en galning på internet.
och såklart får jag lite hjälp av min underbara älskling, förstår inte hur hon står ut med mig.
Min syster ringde även mig och vi satt och diskutera skolan. och hon får en alltid på bättre humör.
hon har varit som min andra halva sen jag kunde gå, och hon kommer alltid att vara det.
hur stora vi än blir så kommer vi alltid ha ett speciellt band mellan oss.
jag älskar dig syster mer än du anar!


även dig älskling, tack för att du står ut med mig.
att du ställer upp fast jag alltid är så negativ och tvär.





syster sara! <3





jag och älskling

Kommentarer
Postat av: jenny älskling k

Jag hjälper dig mer än gärna älskling. För jag vet att du klarar av det. Du behöver bara hjälp att komma igång lite <3

2010-01-26 @ 21:23:50
URL: http://signsofatragedy.blogspot.com
Postat av: mammi

Saknar dej, ungen min!! Ni är alla 3,är mina fina tjejer.!! puss o kram ha en bra vecka. Älskar dej, vackra dotter!!.

2010-01-27 @ 17:18:14
Postat av: Lina&Sara

Syster, Jag älskar dig också!!

Jag finns alltid här för dig, oavsett vad det gäller. Bara ett samtal bort! :)



Puss <3<3

2010-01-28 @ 03:21:36
URL: http://linosaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0