skratta gör dig glad, vi vet vi vet vi vet!

linnea och sannas dag - en dag full av skratt och sexhumor

sanna säger-  linnea pekar med tummen och pekfingret och formar munnen som ett O samtidigt hon säger " my hole in the back is too small" .. sen böjer hon sig fram visar sin klyfta och säger med sexig hesröst "  I want something in my munn is white. gisssssa vad det kan vara?! hm, jag vet inte smällt glass kanske? NEEEEEEEEE, okej det där hitta jag på helt själv ;s sluta ljug nu sanna, kom till det lite mer troliga som kanske har sagts, okej, linnea och jag på en vit stand med bikini och brills. vore inte det härligt?!  jo inte bara för oss som får njuta av alla drinkar utan för alla som ser iss, ojojojojojojoj .. finns inget mer roande att se, naket. rawr! nej fy nu ska jag duscha och bli ren ren ren. och linnea är helt insatt i tven, popcorn och glass ikväll sen sover vi gott ... säger även HEJ till mormor och mamma som förmodligen läser min blogg just nu, hehheheh! puss på min linnea som är min bästa vän.


Linnéa säger - we take it in the back and sanna skreaming aaaaah aaaaaaah!
vi har haft en skit rolig dag ,jag har skratttat åt våran dåliga humor som idag haft inriktningen " engelska med sex "
kan inte påstå att vi skulle klara oss så bra i utlandet ?! men de gör inget ,vi kan köpa en ordbok ;d hahaha
korvsoppa är också gott om korven är stark ,mumma! och sanna gillar att skala potatis ,för de känns som att göra något som hon nog gillar mera ;) sanna ,you smells like shit! nej jag skoja älskling :**
okej eftersom du tjatar så är jag klar ,älskar dig (L)

Kommentarer
Postat av: jens sleven jansson

hehehe jag kollar sannas blogg!!!!!(Y)

2009-06-03 @ 21:18:00
Postat av: mamma.

mamma ser , hör och LÄSER ALLT!!! ÄLSKAR DEJ GUMMAN!!!

2009-06-05 @ 18:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0