min drutt

ja jag är kär och har världens underbaraste flickvän, som jag är stolt över.
och självklart kommer man stöta på fördommar och folk somverkligen inte kan fatta hur jag kan ha de så.
men till er säger jag bara ni får tycka och tänka precis vad ni vill.
och alla som säger " sanna är du sån, det har du aldrig sagt" till er säger jag bara
ni har aldrig frågat, då får man inget veta eller hur?

Det här är jag och jag tänker gå min egna väg i livet, inte lyssna på korkat folk..
jag trivs med den personen jag är, det förändrar inte personen jag är.
jag är samma gamla sanna som jag varit dom senaste 18 åren.
men jag har en människa att älska och bry mig om, och det är en tjej.
inte ett dugg konstigt, och jag hoppas folk inser det snart.

jag är bisexuell och lika jävla glad för det.

acceptera mig som den jag är eller låt bli.
det är erat val.

upp till bevis vilken sorts människa ni är.

puss

ska tillägga att linneahultgen är min bästa vän som jag älskar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad söt du är älskling <3

jag är stolt över att få vara din <3

2009-08-16 @ 18:14:34
Postat av: Angelica

miss u sanna!

2009-08-16 @ 18:53:54
URL: http://alindfors.blogg.se/
Postat av: Madeleine

härligt att du står för vad du är:D

2009-08-18 @ 13:55:57
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: camilla

du ska veta att jag tycker om mig exakt som du är. Bryr mig inte alls, bara du är lycklig så är jag det för din skull!

2009-08-21 @ 20:28:31
Postat av: Anonym

dig*

2009-08-22 @ 13:34:04
Postat av: Systeryster

Så jävla bra skrivet Sanna!

Du ska veta att jag är så stolt över dig.

Människor som inte kan glädjas med en är ingen idé att slösa tid på.

Jag finns alltid här för dig, no matter what!



Älskar dig!!

Puss Sara

2009-08-29 @ 01:49:02
Postat av: Anonym

sluta skit i henne då?

2009-11-28 @ 22:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0