fundering

Dom säger att man måste bli sårad för att bli lycklig? att man måste se dom som inte har nåt vett innanför pannbenet. Att man kommer stöta på såna människor, även inom vänskap och kärlek! Nu har jag råkat ut för det inom båda områderna, är det meningen att jag ska hitta rätt och bli lycklig nu? eller fortsätter man falla för fel personen när man väl har börjat gjort det? Det finns underbara människor runt omkring en, men det ända man ser och dras till är "trasiga" människor, såna som mår dåligt .. jag kan inte rädda dom människrna för jag är inte hel själv, dom drar bara ner mig mera om jag ens försöker hjälpa dom. därför är det bästa att låna dom dra ner sig själva i hålet, hur jobbigt det än är? man ska hjälpa folk, men när dom inte är värda min hjälpa, när man försökt men inte sett resultat eller tacksamhet, då måste man gå vidare? ja jag är ju inte den smartaste men även jag vet att det är så det ligger till, trasigt folk dras till andra trasiga människor, man måste bryta mönstret för sitt egna bästa! KAP nu är repet mellan oss av ..


Kommentarer
Postat av: Emma

alla är inte lika och människor kan såra en på olika sätt. hittar man den rätta, kan det lika bra vara den första man träffar och vill ha, då har man en jävla TUR. Jag har bara dragits mot skitstövlar, men nu börjar Jag lära mig att man ska faktist lära känna personen innan man går in i något, och diskutera Innan om vad man tycker och tänker om olika saker. Nu blev det en lång kommentar här och Jag babblar säkert om heeelt fel grej. :)

2009-07-12 @ 02:35:09
URL: http://emmabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0