nu känns allt bra




Nu känns allt väldigt bra.
Har tagit studenten och har förmodligen ett jobb inom kort,
även pågång med flytten och fyller lägenheten med min saker.

idag har jag lekt hemmafru. städat och plockat och varit och handlat.
sen när jenny kom hem så for vi iväg med eva och jannebanan och handla saker till ballkongen.
nu börjar den bli färdlig och riktigt mysig.

på lördag kommer min bästaste amina också och sover över några nätter så ska se till att vi gör nåt roligt då
och kastar ut jenny ur sovrummet och har lite skitprat oss imellan, min amino och jag.
älskar kvinnan. puss på det och puss på ett mitt liv är precis som jag vill ha det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0