19:05

Det händer saker mest hela tiden utan att jag lägger en tanke på att skriva det här.
MEN, nu ska jag försöka sammanfatta det hela lite.

Fredagen spendera jag i hålan Söderfors med amina, vi fick ett ryck och åkte in till uppsala runt 23.00
och kvällen blev så misslyckad den kan bli. Blir arg bara jag tänker på den, så den är inte värd att minnas.

Lördagen var vi båda sega så vi sov bort hela förmiddagen och sen på eftermiddagen/kvällen hade vi filmmys
med Pontus & Anton. Och jag kan inte kalla det mys ¨då jag mest hela tiden satt och skrek åt filmen som
grabbarna hade valt. yäk!

Söndagen for jag hem till mor min och mös där ute i skogen. rätt segt
lika så måndag..

Tisdagen spenderade jag med Rober och amina. Vi lagade lite mat och kollade på en rad filmer.
på onsdag förmiddag fixade jag och rober lite små saker medans amina snygga till sig för utgång med tjejerna.
Jag var för seg för att följa med och sen är man inte direkt byggd av pengar heller då man bor hemmifrån.
Så jag satt och nördade framför tven hela kvällen.



och ah, mer har inte hänt vad jag kan minnas..

Denna helg hoppas jag få spendera med min bästavän.


nog för dig. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0