jag är bara mig själv

Jag är mycket medveten om att inte alla människor älskar mig, att folk kan störa sig på mig!
Sanningen är den att jag inte bryr mig särskilt mycket..
Människa som inte kan ta mig för den jag är, dom människorna lägger jag inte ner energi på.

När jag var yngre ville jag passa in,
jag ville att alla skulle älska mig och gjorde till mig för att få folk göra det.
När jag tänker tillbaka så skäms jag,
jag skäms verkligen att jag tillät mig själv att göra något så hemskt mot mig själv.
Att jag kunde slänga bort så pass många år av mitt liv för att vara någon jag inte är.

Jag står nu mera till hundra procent vem jag är.
Jag är lycklig med den människa jag formats till,
Jag har klarat den jobbiga biten och nu ser jag bara frammåt.
Jag har gått ut med att vara gay och jag har äntligen fattat att
jag inte alls är den där tjejen som behöver synas och höras hela tiden och spela på utseendet.
Utan jag är en bra människa bakom allt, som faktiskt kan stå upp för mig själv, för mina åsikter.
Jag älskar att få folk att skratta och jag älskar att kunna göra någonting bra för dom jag bryr mig om och älskar.
Sen finns det dom människor som jag inte tål,
kan inte säga att jag hatar dom. Hata är ett så pass strakt ord så det andvänder jag helst inte.

Jag är inte heller den som vill skapa bråk och jag ser inte ner på människor.
Men är det någon som skadar eller klankar ner på dom jag älskar och bryr mig om.
Då tänder jag till och då finns det inget stopp på mig.
Jag ses då som en riktigt bitch som kan göra stor skada med mina ord.
Vilket jag står för fullt ut.

nej jag var bara lite upprörd nu på kvällskvisten.
Så nu ska jag krypa ner i min dömysiga säng med min älskling och sova.
jobbet kallar imorgon, och lycka till med operationen med handen imorgon bästa Eva!





Kommentarer
Postat av: Angelica

Du är bra Sanna <3

2011-03-31 @ 09:00:44
URL: http://alindfors.blogg.se/
Postat av: Madelen

Fint skrivet! Kram till dig <3

2011-04-29 @ 08:31:24
URL: http://madelenjonsson-madde.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0