människan som står en så nära så man glömmer bort att visa kärlek!

jag pratar självklart om min andra halva, min bästavän!
utan henne skulle jag inte orka så mycket jag orkar nu,
hon ger mig den där extra kraften som gör att man orkar av att göra det där jobbiga som man bara vill skjuta åt sidan och ta sen, fast man vet att man inte alls kommer ta det sen.
Hon ger mig den där lagom dosen glädje som man behöver för att orka en arbetsvecka.
Det finns helt seriöst ingen människa som vet så mycket om mig som hon gör, hemligheter i mitt liv som hon
lyssnat när jag berättat om, hon har lyssnat på varje ord utan att dömma mig.
Gett mig tröstande ord och kramat om mig varje gång jag kännt att allt varit meningslöst.
Hon peppade mig in i det sista i skolan, såg till att jag orkade ta sista steget och ta studenten.
Få det på papper att jag faktiskt har en utbildning, en framtid!


Osamns som ingen annan är något vi är bra på, men det håller inte i sig länge.
minuterna efter kan vi sitta på golvet och undra vad som igentligen hände där, och skratta åt det!
Du får mig lee som ingen annan, och du får mig bli arg som ingen annan.
Blandningen av det gör dig.

jag är så tacksam att jag fick lära känna dig och jag fått äran att kalla dig min bästavän.
att fått äran att få kallas din bästavän.

Jag älskar dig så oändligt mycket min älskade aminamagnusson!









Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad fint skrivet min älskling! <3 jag älskar dig tusen gånger runt jorden och tillbaka igen, jag längtar efter dig min bästa vän<3

2011-03-31 @ 01:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0