som röken från ett flygplan . .

Sitter här och tänker, tänker!
Har allt för mycket i huvudet nu. Och det är allt annat än lätt att komma ur alla tankar.
Från att tro att ens liv är näst in till perfekt till att falla så många gånger, gå fel vägar ta fel val.
Jag trro att det kommer ta tid, tid att komma på fötter på riktigt igen, Man går runt och spelar glad, spelar lycklig.
men bakom allt finns det en osäkerhet.. Man är så sårbar just nu.
Jag har dock planer, ganska så stora planer som jag hoppas på gå igenom.
Isåfall startar ett nytt liv för mig.
Det positiva i livet nu är att jag har mina älskade vänner och familj, det är dom som får en orka!
Energitjuvar försöker jag undvika, behöver min egna energi just nu så håller hårt i den.

Vill tacka min älskade moa för en bra lördagkväll även om den blev lite annorlunda än väntat!
Både med otrevligt folk och försmå blåsor. man vill ändå tacka att du fick mig att tänka på annat en kväll, dansa och få skrika ur mig allt. Jag älskar dig!

Även dig linnea gumman, för prat både idag och igår. har saknat dina kloka ord och att du inte dömmer mina misstag, utan lyssnar och förstår. Och jag vet att du är stark, kommer alltid finnas där för dig. Kommer aldrig göra om misstaget att lämna dig. Älskar dig skrutt!

Vill också passa på att säga att jag saknar min bästa vän amina magnusson, jag älskar dig gränslöst.


Avslutar detta långa inlägg med att säga att det förmodligen tar ett år innan jag knappar på denna blogg igen så värst insatt i detta.

Ett stort HJÄRTA till en speciell person! PUSSSS!!!



Kommentarer
Postat av: L

I love you forever, du kan alltid ringa mig. min skatt <3

2012-04-19 @ 17:39:55
URL: http://nepaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0