något bra något dåligt!

Ibland får jag känslan av att jag inte riktigt räcker till.
Att jag vill så hemskt mycket men orken och kraften når inte riktigt fram.
Så varje sak avslutas på mitten och i sin tur resulterar till att jag har massa
oavslutade kapitel i mitt
inte allt för underbara liv!
Fast å andra sidan så klarar jag av mycket också,
nu ska vi inte vara allt för negativa när det gäller den saken ..
En sak som man ska vara negativ till det är hur mitt kärleksliv ser ut just nu,
finns dom man tycker mer eller mindre om men känslan av att inte våga chansa biter sig fast.
vad folk tycker om saken är helt oväsentligt,
men det är mig själv jag tänker på just nu.
man har så mycket man kan förlora som aldrig
någonsin kommer att bli bra om man gör saker utan att tänka efter.
fast man får inte vara rädd för att prova saker,
då kommer man ånga det nåt fruktansvärt.
jag har kommit på mig själv gång efter gång att jag nog tänker alldeles för mycket.
vart är den inpulsiva sanna? den som inte är rädd för att göra misstag,
hon är någonstans där inne,
och jag vill locka ut henne nu. men det kommer ta tid,
ta tid att reda ut saker som fått henne krypa långt in.
knas och besvikelser.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken kropp du har (Y)

2009-06-06 @ 13:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0