studentkryssningen 2010

måste säga att den var helt helt kanon kul!
var med dom bästa också vilket gjorde det hela ännu bättre. dock försvann alla åt olika håll och runt åtta på morgonen slocknade johannapanna medans jag låg och kollade på MTV haha!
somnade väl själv runt nio och han sova en timme innan en viss Linnéa ramla in och väckte mig.
Upp igen efter 1 timmes sömn och sen var man igång igen. eller jag var helt nykter på hem resan men linnea och johanna dom laddade om och körde hela vägen hem till tierp. sötgrisar!

nu känner jag mig helt slut i kroppen och skulle kunna sova minst ett dyng innan jag kan säga att jag är pigg!
nåväl nu ska jag somna om  och se om huvudvärken försvinner.




Kommentarer
Postat av: Sara

Nu är studenten nära syster :D Jag älskar dig!!

2010-05-15 @ 02:11:21
URL: http://sarastrombrink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0