Moon

Den 28:de kommer jenny och hämtar allt som är hennes, och flyttar tillbaka till värmland.
Efter det kommer pappa och ska hjälpa mig fixa nya möbler så jag har någonting att fylla upp lägenheten med.
Sen hoppas jag att Tonny kan komma och fixa dom nya tapeterna och att pappa kan dra lite ström så jag får ordning.

Ska även försöka fixa tränings kortet så att jag kan dra igång och få bort mitt älskade sambohull jag lagt på mig.
Träna och äta bra sen ska det fan bort!

Nu ska jag återgå till film tittandet med amina och sen krypa ner i sängen och sova sova åter sova.
Imorgon startar dagen med sjukhus besök och sen kommer mamma hit och fikar och hälsar på.


Godnatt allesammans PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0