så var det slut på skiten

åååh känner mig piggare? inbillar mig det iallafall..
varit totalt rökfri i 1 vecka idag och det känns.. bra!
fast jag har ju mina upp och ner dagar, ibland är jag super glad och ibland vill jag bara lägga mig ner och gråta.jag tjänar pengar som jag kan lägga på betydligt bättre  saker.
ändå har jag svårt att gå in i en affär utan att vilka rycka åt mig ett paket.
jaja nog om det!


idag åker min kära syster hem till Eskilstuna så blir en man mindre i huset, tråkigt!
Jag jobbade igår och för att ta mig till jobbet gick jag 9 kilometer ungefär, så var lagom slut innan jag ens börja jobba hehehe..

idag ska jag ta det lungt var det tänkt, men insåg att huset behöver städas och varför inte ta tag i det?

äh nu blir det film, sen städning.

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0