They say bad things happen for a reason, No wise words gonna stop the bleeding.

Försöker tanka på annat men inget annat går..

Nej inte fullt så negativ ska jag vara. 
Sitter just nu med en cola i ena anden och luren i andra och bråkar med både E-on och Solporten,
Får en väldans med elräkningar fast jag sa upp allt i februari när jag flyttade.
Och dom skyller på varandra. . så nu ska det snart vara ordnat iallafall!

Om cirka en timme kommer mamma och hämtar mig. Blir att gratta Noahgull som fyller på Tisdag.
Sen åker jag med till örsa och spenderar min helg där och myser med hundar och moffar godis och mår förhoppningsvis bättre. Är så väldigt med tankar som snurrar i skallen på mig nu. Och när jag väl tagit mig ur dessa tankar så minns jag inte vad jag nyss tänkt på, fummligt!

Ska dra igång breakeven en sista gång och borsta igenom kaluffsen och sen bege mig utåt!

tack för mig och ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0